Thursday 7 March 2013

Seinsommer*inspo

Vilt mye å gjøre på jobben om dagen! Det er bare morro saker, men det betyr lite blogging og lite av andre ting.

Derfor skal det bli knallbra å dra til Robe i morgen ettermiddag for langhelg med Tom og Lou, David og April, og lage supergod mat, dra på vinsmaking og -opplagring i Coonawarra, spille petanque pussa på GT på plenen, og dra igang den biannuale Trivial Pursuit turneringa som gjerne blir ufin og som Lou og jeg har vunnet de siste to åra.




Bilde fra fjorårets Robetur.

De er heldige Tom og Grant som har funnet seg smarte kvinnfolk, men de setter umåtelig lite pris på det to ganger i året: når TP kommer fram i langhelga i mars og langhelga i juni...

Men før det deler jeg hva jeg føler for akkurat nå: hvitt, hvitt, hvitt og litt grått, svart og brunt. Det er varmt her, de siste to ukene har det ikke vært under 30 grader og i helga skal det opp igjen til 38 så trenger svale rom og krispe interiør...


































God helg fra seinsommer-Adelaide.

- Klem fra A

1 comment:

Ida Interiør said...

Jeg elsker leiligheten vår, men jeg skulle gjerne hatt en av dem du har lagt ut bilder av. Særlig en med badekar og med plass til STORT kjøkkenbord med benk på ene sida!