Thursday 7 March 2013

Jeg visste det var noe annet jeg skulle si...

Sånn går det når man har mye å gjøre, ihvertfall for meg som glemmer veldig lett. Det jeg hadde tenkt å si var: Hallo! Kan Andreas Engesvik ikke gjøre noe feil? Vi snakker seriøst Norges absolutt beste kunsthåndverker og det på internasjonalt nivå!

Jeg var ikke så begeistra for Howdy Owl, men jada, jeg synes Corky var fint...




Men så kom Bunadpleddene i samarbeid med Mandal Veveri og jeg tenkte ojojoj, dette er godsaker...










Man blir jo helt varm i sjela. Fantastisk!

Men...så så jeg The Woods på Eget Rom bloggen til Helle Tjaberg, og hvem vet, kanskje jeg bare var seint ute med å catche opp (Norway Says var jo et fenomen), men hvem kan ikke elske dette:
















Det var det jeg skulle si. Andreas Engesvik i samarbeid med StokkeAustad. Jadda.

- Klem fra A

1 comment:

Ida Interiør said...

LOOOOOOOOOVE the lamps!
De hadde passet perfekt ved siden av TV under bokhyllene hos oss. Kanksje S får sånne i bursdagspresang.. ;)