Friday 23 September 2011

Jeg elsker lørdag!

Koser meg med kaffe og appelsinjus i senga på lørdagsmorgenen. Det er fint vær, G har gått på jobb og jeg har ingen bestemte planer for dagen.




I går kom gutta på pizza og fotballkamp som mine kjære Hawks tapte med snever margin, så da var denne sesongen over...

G er blitt invitert til Melbourne på utdelingen av årets fotballspiller, the Brownlow Medal, på mandag og siden det er en meget glamorøs affære har han flotta på seg ny dress og kommer til å være helt snobb i olje som mormor ville sagt. Det er når du har skikkelig dressa deg opp!




Jeg derimot får tre dager på jobb i Bendigo... En koselig by på størrelse med Tønsberg hvor min arbeidsgiver er hjørnesteinsbedriften over alle hjørnesteinsbedrifter. Jeg skal dokumentere...

Tror det blir en sykkeltur i dag.




I kveld skal vi spise middag med T og L som har vært på tre og en halv ukes ferie i Frankrike og Spania og blant annet spist på Arzak! Ååååå heldig!

Ha en flottanes lørdag!

Klem fra A

No comments: