Friday 30 September 2011

The Hangover...cure

Da jeg kom hjem fra tre dagers jobbtur i går kveld, synes G og jeg at det fortjente champagne og jeg våknet dermed med en en aldri så liten skallebank.

Det er ikke så ofte det skjer lengre (men det er kjipt nok), så da er det bare å følge en prosess som er sikker som banken, et steg av gangen:

1) Vitaminer og medisiner




Berocca er et vidunderlig produkt som inneholder en hel haug med vitaminer og som bruser deilig i glasset og minner meg om da jeg var liten og fikk brusetabeletter. Kombinert med hopepinetabeletter er jeg allerede godt på vei.

2) Mineralvann og vann med mineraler




Jeg drikker til vanlig veldig mye mineralvann, men på en dag som dette kreves det doble doser. Og ingenting er bedre enn i legge seg i et glohett bad med mineralsalt som lindrer en uggen kropp.

3) Maaaat og baaaade...




...var de første to ordene jeg lærte å si som jo viser at jeg hadde prioriteringa klar tidlig. Så etter badet er det bare å fylle på med næring, i form av knekkebrød med urtemarinert hvit geitost med cherrytomater og oregano. Bedre frokost skal du lete lenge etter!

4) Sist, men ikke minst...




Så kan man jo spørre seg, er det verdt det? Vel, no pain no gain, det var jo en trivelig kveld og siden som nevt dette er en ufeilbar prosess så er jeg nå igjen like blid:




Trivelig lørdag til deg og dine!

Klem fra A

No comments: