Thursday 29 November 2012

Er du klar for å spille 'Syrran eller meg'?

Da Ida og jeg var yngre liknet vi ikke på hverandre i det hele tatt. Men ettersom vi har blitt litt eldre så har vi blitt fortalt at vi kanskje har blitt litt likere...

Så da tenkte jeg at en båttur på Oslofjorden byr jo på gameshow muligheter...Okay, here we go!

Hvem er dette...syrran eller meg?



...

Ojojoj...det var meg!




Ikke helt heldig der, nei...




Og hvem er dette...Er det syrran eller meg??




Nææææ...var ikke meg nei, var syrran...







Der ser du, det var ikke vanskelig...(syrran er jo hu pene med de fine tennane)!

- Klem fra A

2 comments:

Ida said...

Hahahaha
hahahahehe
for et gameshow!
Du er hu pene, jeg er hun som hadde regulering :)
<3

A said...

Kødder du eller? Mamma og pappa påkosta bare reggis på overtenna for sin førstefødte... Tror de la inn litt mere cash på tenne dine...