Thursday 13 September 2012

I? Gen Y?

Grant mener jeg (som akkurat skrapa innafor som medlem av Y generasjonen) er avhengig av sosiale medier og at jeg er mer glad i ipaden enn han.




Det er selvfølgelig bare tull. Men det skal sies at livet på andre sida av jorda er ganske annerledes i dag enn det var for 10 år siden.

G tror jeg at så fort jeg tar opp ipaden er det blogging på gang (hallo, sier jeg da, leser jo aviser og...) og selv om jeg var en ettersleper på fjeser'n er det er jo ikke til å fornekte at jeg tok til Insta som en kalv til kujuret.

Det er jo så fint at det er mulig å kunne følge med på en hverdag jeg ikke praktisk kan ta del i.

Så da får jeg heller være medlem av glasurgenerasjonen som vil ha kaka vår og spise den og...mens vi poster bilder av det på instagram.

- Klem fra A

No comments: