Thursday 5 January 2012

The Emerald Island

Takk for en veldig koselig jul alle sammen, det var så fint å se dere! Vi hadde det så hyggelig, takk for at vi ble så godt tatt vare på!

Vi fortsetter turen og nå sitter jeg akkurat her med et glass pinot grigio:




Vi er i Galway på Irlands vestkyst og jeg sitter i lobbyen på superkoselige The House Hotel.

Gutta tar seg en lur etter at vi avsluttet gårsdagens tur på byen i Dublin med Davids kamerater kl. 04.30 i morges...Alt handler om the craic og jeg har ikke hørt så mange historier noen gang og bare lo og lo og lo...

Vi landa i Dublin i går ettermiddag etter den mest turbulente flyturen jeg har noen gang opplevd. Piloten måtte avbryte første landingsforsøk like over bakken og satte gass opp igjen mens folk spydde og grein...jada. Jeg satt der like rolig (har hjulpet å måtte fly mye med jobben) og vi kom da ned til slutt.

Vi kjørte fra Dublin til Galway i ettermiddag og blir her til i morgen før vi kjører østover igjen til Skerries hvor Davids familie bor.

Før vi drar i morgen skal vi se på gamle slott og klippene på kysten her. Det er nydelig og grønt som bare Irland kan være.




På lørdag er det lokal rugbykamp i Skerries og all the Keanes (vi snakker STOR familie med fettere og kusiner, de er jo gode katolikker) skal spise middag på klubbhuset før kampen og så blir det pubben etter.

Dette er veldig morro!

Klem fra A

No comments: