Monday 15 September 2008

Shock and awe

Søndagen etter at jeg kom hit var farsdag her i Australia og Grant hadde invitert foreldrene sine på lunsj. Han hadde også kjøpt en globus til sin kjære far. Men...det var ikke den eneste overraskelsen...Rhonda og Stewart har nemlig ikke visst at jeg skulle komme. Jeg satt på soverommet og ventet mens de skulle komme inn og sette seg ned og slappe av før den store overraskelsen. Dessverre for min del beste Grants mor seg for at hun hadde noen ærend hun skulle gjøre så hun slapp av faren! Så jeg ble sittende på soverommet i 20 minutter mens hun kjøpte seg en skjorte!

Uansett, det var så vidt hun fikk sjansen til å noen gang bruke den skjorten for jeg er øyeblikk redd hun skulle falle om da jeg kom ut i stua! De ble helt sjokka, kanskje først og fremst fordi de trodde at det egentlig aldri kom til å bli noe mer ut av oss. Så vi fikk full uttelling for overraskelsen. Dessverrre var det ingen kameraer i nærheten der og da....

No comments: